Suuremad kaubamärgid otsivad uuringu kohaselt üle maailma järjest enam inimesi, kellel on veebilehe kasutajakogemuse ehk UX oskused.
Viimane “Marketers Most Wanted” aruanne näitas, et mitmed maailma suurimate ettevõtete turundusjuhid ja kaubamärgiomanikud otsivad inimesi ja agentuure, kellel on head UX oskused. Aruanne, mis jälgib turundusjuhtide ja kaubamärgiomanike poolt Studiospace platvormil avaldatud pakkumisi, näitas, et UX-teemalised pakkumused/otsingud moodustasid 16,9% kõigist otsingutest. See tähendab, et UX on juba teist kuud järjest nimekirja tipus.
Studiospace’i tegevjuht Pete Sayburn: “UX oskuste nõudlus ületab nüüdseks pakkumist. Lihtsalt pole nii palju inimesi, kellel oleks vajalik pädevus, et olla UX disainer.”
Turundusjuhtide jaoks on järgmine kõrgel kohal olev oskuste kombo, mida otsitakse, sotsiaalmeedia turundus, mis moodustab 15,5% päringutest (võrreldes eelmise kuu 11,9%-ga).
“Turundusmeeskonnad tegelevad üha suureneva arvu sotsiaalmeedia kanalitega ning palkavad selleks agentuure, et kõigega kursis olla,” lisas Sayburn.
“Näeme ka nõudlust konkreetsete kampaaniate tegemise, videote, graafilise disaini ja tekstikirjutamise järele.”
Uuring näitas, et nõudlus kujundustööde ja reklaammaterjalide tootmise järele langes veidi 13,4%-lt 11,3%-ni, tõustes teiselt kohalt kolmandaks. Samal ajal jäi brändistrateegia neljandaks 8,5%-ga.
Viies koht läks jagamisele väärtuspakkumise disaini ja tarkvaraarenduse vahel, mõlemad moodustasid 8% kogu otsingutest.
“Suured ettevõtted otsivad toimivaid uuendusi ja soovivad sellega tegelemiseks kaasata tehnilisi spetsialiste,” ütles Sayburn.
“Eelarved on piiratud, kuid kaubamärgid uurivad rohelisi ja jätkusuutlikkusele keskenduvaid projekte ning soovivad töötada koos heade spetsialistidega. See trend on toonud kaasa mitmeid pakkumisi ‘väärtuspakkumise disaini’ valdkonnas.”
“The Marketers Most Wanted” uuring avaldatakse igakuiselt ja see põhineb turundusjuhtide ja kaubamärgiomanike poolt Studiospace’i platvormile postitatud partneri- või teenuseotsingutel.
Allikas: www.marketingtechnews.net