“75% inimestest ei vaata Google esimestest otsitulemustest kaugemale”
Hubspot uuring
Mida meie SEO teenust kasutades saad?
- Paremad positsioonid ja nähtavuse Google otsitulemustes
- Rohkem veebilehe külastusi, st rohkem müüki
- Kasutajasõbralikuma kodulehe
- Tasuta märksõnauuring 3–5 lehe või tootekategooria kohta ja meta-andmete audit
- Tasuta konkurentsianalüüs (kuni 2 konkurenti)
- Tasuta Search Console’iga ühendamine
- Sinu äri jaoks olulised märksõnad ja fraasid, mida kasutada sisuturunduslugude loomiseks
- Uusi ideid, kuidas oma tootevalikut või teenuseid täiendada
- Uued teadmised SEO kohta
Kodulehe optimeerimise teenused:
SEO-alane nõustamine
Tahad ise oma veebilehe SEO-d parandada, et sinu leht tuleks Google´is paremini esile? Nõustame sind kõigil teemadel, mis sulle SEO juures huvi pakuvad.
Võta ühendust ning lepime kokku kohtumise (sh ka video teel)!
SEO audit
Teeme märksõnade analüüsi, põhjaliku tehnilise, tekstilise kui ka backlinkide auditi, selgitame välja probleemkohad ning anname konkreetsed parendussoovitused. Tulemused saad põhjaliku raportina, mis sisaldab ka tööde mõjuhinnanguid.
SEO audit + tööde teostus
Teeme lehele põhjaliku SEO auditi. Arutame tulemused sinuga läbi, valime välja kõige suurema mõjuga tööd ja teostame need. Teostame nii tehnilisi, lehepealseid kui ka leheväliseid SEO töid.
Mitmekeelse lehe SEO
Sinu koduleht või e-pood on erinevates keeltes? Kasutame parimaid SEO tehnikaid, et aidata sul saavutada Google´s rahvusvaheline või mitmekeelne edu. Meie mitmekeelse lehe SEO strateegia on loodud spetsiaalselt sinu veebilehe liikluse suurendamiseks.

SEO-ga tegelemine aitab parandada sinu kodulehe positsiooni Google´is
01.
Parandada veebilehe nähtavust Googles
89% turundajatest väidab, et SEO optimeerimine toob lisatulu. *Allikas: Insider Intelligence Inc
02.
Too lehele rohkem liiklust
95% Google otsitulemuste klikkidest tehakse Google otsitulemuste esimeste otsitulemuste seas. Mitmendal Google otsitulemuste lehel asub Sinu ettevõte? *Allikas: Digital Synopsis
03.
Paranda konversioonimäära
On-site ehk lehe sisu (toote- ja kategoorianimed, kategooria- ning tootekirjeldused, toetavad artiklid) optimeerimine avaldab mõju ka konversiooni- ehk ostmismäärale.
04.
Kasvata müüki
Kodulehe otsingumootorile optimeerimine suurendab lehele tulevat liiklust, muudab lehe sisu kasutaja jaoks selgemaks ja atraktiivsemaks, mis aitab kasvatada müüki.
Mis on SEO?
Kogu SEO põhitõde seisneb selles, et hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorite otsitulemustes eespool.
SEO ehk lehe otsingumootoritele optimeerimise (search engine optimisation) teenuse eesmärk on lehe orgaanilise külastatavuse suurendamine.
SEO tööd jaotuvad neljaks: on-page SEO ehk lehe sisuga seotud tööd nagu valdkonna märksõnade väljaselgitamine, kodulehe tekstide audit ja tekstide märksõnadega optimeerimine; tehniline SEO ehk tehniline audit ja arendustööd, mida teeb üldjuhul arendaja ja mis aitavad muuta lehe otsingumootorite jaoks paremini ligipääsetavaks ja arusaadavaks: off-page SEO ehk leheväliste viidete-linkide audit ja soovitused; ning internal linking ehk lehesiseste linkide loomine.
Tehtud tööd
Klientide tagasiside:

Hindan ettevõtte Konversioon pädevust, teadmisi ja oskusi väga heaks ning julgen ettevõtet ka teistele soovitada.

Turundusnõustamisest oli mulle palju abi, sain mõtteid turunduse paremaks korraldamiseks! Soovin kindlasti veel teie abi turunduses kasutada.

Minu meelest super hästi tehtud koduleht ning kampaania tulemused! Suur tänu, et meiega kenasti kaasa mõtlete ja südamega asju teete, teist on nii palju abi olnud!

Jäin konsultatsioonidega väga rahule. Tore oli see, et Konversioon andis tagasisidet just minu hallatavate ettevõtete osas. Sain suuna, millega esmajärgus tegeleda, ei pea kõike kohe tegema. Kõige toredam on, et tean, et mul on olemas kontakt, kes saab alati abistada.