75% inimestest ei vaata Google esimestest otsitulemustest kaugemale*
*Hubspot uuring
Mida SEO teenust kasutades saad?
- Paremad positsioonid ja nähtavuse Google otsitulemustes (erinevate märksõnadega)
- Rohkem veebilehe külastusi, st rohkem müüki
- Uued teadmised SEO kohta
- Sinu äri jaoks olulised märksõnad ja fraasid, mida saad kasutada müüki genereerivate sisuturunduslugude loomiseks
Kodulehe optimeerimise teenused:
SEO nõustamine
Tahad ise oma veebilehe SEO-d parandada, et sinu leht tuleks Googles paremini esile? Saame sind nõustada kõigil teemadel, mis sulle SEO juures huvi pakuvad. Võta ühendust ning lepime kokku kohtumise (sh ka video teel).
SEO audit
Teeme veebilehele põhjaliku tehnilise, tekstilise kui ka backlinkide auditi, selgitame välja probleemkohad ning anname konkreetsed parendussoovitused (tarkvaraarenduslikud, tekstilised ja turundusalased soovitused). Teenus sisaldab ka märksõnade analüüsi.
Märksõnade analüüs ja veebilehe tekstide optimeerimine
Kasutades põhjalikke märksõnauuringu tööriistu ja valdkonna teadmisi, koostame nimekirja sinu ärivaldkonna populaarseimatest märksõnadest ning anname optimeerimissoovitused, soovi korral optimeerime sinu eest.
Mitmekeelse lehe SEO
Sinu koduleht või e-pood on erinevates keeltes? Kasutame parimaid SEO auditi tehnikaid, et aidata sul saavutada Google´s rahvusvaheline või mitmekeelne edu. Meie SEO strateegia on loodud spetsiaalselt sinu veebilehe liikluse suurendamiseks ja lisamüügi genereerimiseks.
Tehnilise SEO audit ja tarkvara arendustööd
Üheks levinud põhjuseks, miks tekstilise ja tagasilinkide SEO strateegiad ei toimi, tuleneb tehnilistest SEO vigadest. Teeme sinu lehele tehnilise SEO auditi, selgitame välja probleemkohad ja anname soovitused, mida edasi teha.
360 SEO teenus
Läbi 360 SEO teenuse kasvatad oma e-äri või veebi nähtavust Googles. Teenus sisaldab nii tehnilise, tekstilise kui ka tagasilinkide auditit, tööde kaardistamist ning parandustöid ja soovitusi edaspidiseks (arendus-, sisu- ja turundusalased tööd).
Konkurentide analüüs
Lisaks põhjalikule SEO auditeerimisele, vaatab meie SEO meeskond läbi sinu äri konkurendid, et välja selgitada nende strateegia. See on kasulik võrdlusvahend, mis aitab välja töötada veelgi tõhusama SEO strateegia. Antud teenus sisaldub ka "360 SEO teenuses" ja "Märksõnade analüüsi teenuses".
Tulemuste analüüs ja optimeerimistööd
Enamiku meie teenustega kaasneb ka tulemuste analüüs. SEO puhul võib tulemusi oodata 3-12 kuu jooksul, ehk ooteperiood võib olla üsna pikk. Tulemuste nägemine sõltub sellest, mis staadiumis leht on ning kui suur on konkurents.
Raha tagasi garantii
Kui sa teenusest midagi uut ja kasulikku teada ei saa, ning meie poolt soovitatud tööd peale teostamist olukorda paremaks ei tee, siis saad oma raha tagasi.
Mis on SEO?
Kogu SEO põhitõde seisneb selles, et hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorite otsitulemustes eespool.
SEO ehk lehe otsingumootoritele optimeerimise (search engine optimisation) teenuse eesmärk on lehe orgaanilise külastatavuse suurendamine.
SEO tööd jaotuvad neljaks: on-page SEO ehk lehe sisuga seotud tööd nagu valdkonna märksõnade väljaselgitamine, kodulehe tekstide audit ja tekstide märksõnadega optimeerimine; tehniline SEO ehk tehniline audit ja arendustööd, mida teeb üldjuhul arendaja ja mis aitavad muuta lehe otsingumootorite jaoks paremini ligipääsetavaks ja arusaadavaks: off-page SEO ehk leheväliste viidete-linkide audit ja soovitused; ning internal linking ehk lehesiseste linkide loomine.
SEO-ga tegelemine aitab parandada sinu kodulehe positsiooni Googles
01.
Suurenda oma lehe nähtavust Googles
89% turundajatest väidab, et SEO optimeerimine toob lisatulu. *Allikas: Insider Intelligence Inc
02.
Too lehele rohkem liiklust
95% Google otsitulemuste klikkidest tehakse Google otsitulemuste esimeste otsitulemuste seas. Mitmendal Google otsitulemuste lehel asub Sinu ettevõte? *Allikas: Digital Synopsis
03.
Paranda konversioonimäära
On-site ehk lehe sisu (toote- ja kategoorianimed, kategooria- ning tootekirjeldused, toetavad artiklid) optimeerimine avaldab mõju ka konversiooni- ehk ostmismäärale.
04.
Kasvata müüki
Kodulehe otsingumootorile optimeerimine suurendab lehele tulevat liiklust, muudab lehe sisu kasutaja jaoks selgemaks ja atraktiivsemaks, mis aitab kasvatada müüki.