Mida mõõta? Kuidas mõõtmist ja konversioone õigesti seadistada? Mida mõõdikutega edasi teha?
Ilma selgete ja täpsete mõõdikuteta on e-äri nagu laevareis ilma kaardita. Aitame selgitada välja just sinu äri jaoks olulised mõõdikud ning ühendada omavahel erinevad platvormid nagu koduleht, Google Analytics, Google Tag Manager, Meta, CRM jm, et Google Analytics 4 jookseks sisse vajalik ja korrektne info. Anname selged juhised, mida ja kuidas mõõta.
Soovi korral toome kõik andmed ja KPI-d kokku ühte keskkonda kokku, et sa ei peaks raiskama oma aega erinevatest kanalitest info otsimisele.
Andmed on väärtuslikud alles siis, kui neid jälgida ja nende põhjal teisiti tegutseda. Aitame sul andmetest aru saada ja anname suunad, kuhu poole vaadata kui mõni mõõdik pole selline nagu tahaks.

Saame sind aidata:
01.
Mõõdikute ehk KPI-de paikapanek
Turunduse mõõdikuid on väga erinevaid. Kõike mõõta pole mõistlik. Millised mõõdikuid tasub jälgida, milliseid mitte. Aitame selgitada välja, millised mõõdikud on sinu äri jaoks kõige olulisemad.
02.
Turunduse mõõtmise süsteemi, sh Google Analytics seaditamine
Ühendame sinu veebilehe, Meta ja Google Ads konto Google Analytics 4-ga. Seadistame läbi Google Tag Manageri vajalikud goal´id ja event´id ja seame üles Search Console´i. Hoolitseme selle eest, et kõik töötaks automaatselt ja veatult.
03.
KPI-de ja turundusstatistika toomine ühte vaatesse
Soovi korral toome turundusstatistika ja mõõdikud kokku ühte vaatesse
04.
Google Search Console statistika analüüs, "tõlkimine" arusaadavasse vormi ja edasised soovitused
Millist kasulikku infot Google Analyticsist ja Search Consolist leida võib?
Oskusliku analüüsi korral võib Google Analyticsist ja Google Search Console´st välja lugeda äriliselt ja turunduslikult väga kasulikku infot, mis aitab suurendada toote või teenuse müüke. Kas sul endal pole selleks aega, oskusi või tahtmist ja soovid hoida fookust?
Google Analyticsist ja Search Console´st on võimalik lugeda välja näiteks järgmist infot:
- märksõnad, millega kuu lõikes jõudsid kasutajad Sinu lehele kõige enam, ehk millised sõnad toimivad hetkel Sinu äri jaoks kõige paremini ja millised vajavad “abi” ehk millistega tahaks paremal positsioonil ilmuda
- veebilehe liikluse muutus läbi aegade kanalite lõikes
- lehe näitamiste ja klikkide arv Googles kuu lõikes ja läbi aja
- ostukorvi hülgamise määr: võrdleme seda valdkonna keskmisega ning hindame, kas peaks midagi ette võtma või mitte
- keskmise ostu suurus: kui see on liiga madal, saab ette võtta teatud tegevusi, et ostukorvi väärtust suurendada
- konversiooni- ehk ostmismäär: võrdleme seda valdkonna keskmisega, et hinnata, kas see on probleemne või mitte
- sihtgrupi profiil: vanus, sugu, huvid, et teaksid edaspidi reklaami täpsemalt suunata
- jpm kasulikku