Mida konversioonide optimeerimise teenusest saad?
- Ülevaate oma veebilehe või e-poe “tervisest”, nõrkadest lülidest ja kasvuvõimalustest
- Tasuta! Auditi käigus kaardistatud kasvuvõimaluste prioritiseerimine lähtuvalt mõjust müükidele (kui eelarve on piiratud, siis kõiki soovitatud töid ei pruugi olla vajalik teostada, et saavutada olulist müügitõusu)
- Tasuta Search Console’iga ühendamine
- Paremini toimiva ja atraktiivsema veebilehe
- Rohkem konversioone ehk müüki
- Rahulolevamad kliendid ja suurema brändilojaalsuse
- Uued teadmised veeibmüügi kasvatamise võimalustest – oskad tulevikus ise paremini oma lehel kasvuvõimalusi leida

Ostmismäära kasvatamise teenused:
01.
Konversioonimäära audit
Analüüsime sinu kodulehe ja ärivaldkonna risti ja põiki läbi, selgitame välja praeguse konversioonimäära, kaardistame arenguvõimalused ning anname soovituslikud edasised tegevused.
02.
Konversioonide mõõtmise seadistamine
Aitame selgitada välja sinu äri jaoks olulised konversioonimõõdikud ning seadistame need Google Analyticsis. Vajadusel aitame ka Google Analytics 4 seadistamisega.
03.
Konversiooni täisteenus
Konversioonimäära audit, mõõtmise seadistamine Google Analyticsis ning parendustööd, sh tarkvaraarendus- ja disainitööd.
04.
Konversioonialane nõustamine
Saame kokku ja vastame tekkinud konversioonialastele küsimustele ja anname soovitusi.
Milline on hea konversioonimäär ja kuidas seda tõsta?
Mis on konversioon?
Konversioon on ettevõtte jaoks tähtsaim soovitud tegevus või tegevused, mida külastajad sinu veebilehel teevad. See on tegevus, mis toob sulle otseselt või kaudselt tulu – seetõttu on seda ka oluline mõõta ja jälgida. Enamasti on konversiooniks ost. Aga konversioonideks võib lugeda ka näiteks ka päringuvormi saatmist listiga liitumist (näiteks kirjapanek üritusele) või näiteks ka mingi materjali allalaadimist.
Kuidas saada aru, kas veebilehe või e-poe konversioonimäär on hea või halb?
- Kui tead oma äri valdkonna keskmist konversioonimäära, siis see võimaldab sul võrrelda oma lehe konversioonimäära valdkonna keskmisega
- Mõnikord polegi kõige olulisem teada, kas konversioonimäär on hea või halb, sest konversioonimäära parandavaid tegevusi tuleb teha pidevalt – konversioonimäär ei ole kunagi liiga hea, alati on kasvuruumi!
- Kui näiteks sinu juhtkond mainib, et e-kanal võiks rohkem müüke tuua või tajud seda ka ise, kas siis tasub konversiooni tõstvate tegevustega tegeleda
- Kõige kiiremini saad ülevaate oma konversioonimäära olukorrast (kas see on hea või halb) kui lased teha konversioonimäära auditi. Selle raames saad konversioonimäära hinnangu, aga lisaks ka soovitused, mida oleks lehel teha vaja, et müüki tõsta
Kuidas konversioone mõõta ehk träkkida (conversion tracking)?
Kõige mugavam on mõõtmiseks seadistada Google Analytics, mis arvutab lehe konversioonimäära ja võimaldab seda igakuiselt jälgida. Teine variant on arvutada ise, jagades ühes kuus tehtud müükide arvu sama kuu lehe külastajate arvuga.
Millised võivad olla madala konversioonimäära põhjused?
Põhjuseid, mis konversioonimäär on madal, võib olla palju. Madala konversioonimäära põhjusteks võivad näiteks olla: väärtuspakkumise puudumine… LOE LISA
Previous Projects
Our Case Studies
Raha tagasi garantii
Kui sa coachingust midagi uut ja kasulikku teada ei saa, ning meie soovitused olukorda paremaks ei tee, siis saad oma raha tagasi küsida.
Broneeri tutvumiskõne (tasuta)
Kirjuta meile
Vastame ühe tööpäeva jooksul
30 min tasuta konsultatsioon
Kirjuta info@konversioon.ee või helista meile: