Veebileht ei too piisavalt kliente?
Forrester Research uuring tõestab, et hästi läbimõeldud ja sujuv kasutajakogemus (UX) võib suurendada müüki kuni 400%.
Kasutajakogemuse (UX) audit aitab sul tuvastada teenuselehel või e-poes esinevad pimenurgad, mille kõrvaldamisel suureneb sinu e-äri müük ja kasutajate rahulolu.
Väljakutseid võib veebilehel olla väga erinevaid, näiteks segadust tekitav navigatsiooniriba, kasutajajavõõras sõnakasutus, kohmakas kassaprotsess, olulise info paiknemine “vaateväljast” liiga kaugel, lehe halb kohandumine mobiilis jpm.
Auditit teostab 3 erinevat spetsialisti: turundus- ja müügispetsialist, veebidisainer (UX ja UI disainer), tarkvara(veebi)arendaja. Auditi tulemusena saad detailse raporti soovituslikest töödest koos mõjuhinnanguga müükidele. See võimaldab sul soovi korral valida välja vaid kõige suurema mõjuga tööd.

Kasutuskogemuse parandamine aitab:
01.
Suurendada tehingute ehk ostude, liitumiste, kontaktivõttude arvu
UX-audit aitab tuvastada probleemid, mis ei toeta või mis takistavad kasutajatel veebisaidil soovitud toiminguid lõpuni sooritamast.
02.
Parandada veebikülastajate rahulolu ja brändilojaalsust
Kui kasutajad saavad sinu veebilehel mugavalt ja kiiresti navigeerida, leida kiirelt vajalikku teavet ja intuitiivselt ülesandeid täita, on neil suurem tõenäosus saada positiivne kogemus.
Mida meie veebilehe kasutuskogemuse audit sisaldab?
- kolme erineva spetsialisti hinnang. Sinu veebilehte hindavad lisaks UX -spetsialistile ka turundus- ja veebispetsialist. See tähendab, et saad lisaks hinnangu ka selle kohta, kas sinu veebileht vastab kaasaegsetele e-poe või teenuselehe best practice standarditele.
- põhjalik raport ja checklist tuvastatud puuduste kohta.
- füüsiline või videokohtumine
- tasuta 30-minutiline strateegiline järelkonsultatsioon. Mõnikord pole 100% kõiki muudatused hädavajalikud, et müüke mõjutada. Eriti oluliseks muutub tööde mõjuhinnang siis kui eelarve on piiratud, sest tihti on erinevate arendustööde teostamine kulukas. Kõnes anname auditi käigus leitud töödele tasuta mõjuhinnangud ehk aitame töid prioritiseerida. See aitab hoida kokku tarbetuid kulusid ja säilitada fookust.
- tasuta Hotjari või Clarity seadistamine, mis aitab analüüsida kasutaja käitumist sinu veebilehel
Raha tagasi garantii
Kui sa auditist midagi uut ja kasulikku teada ei saa, siis saad oma raha tagasi küsida.
Klientide tagasiside:

Hindan ettevõtte Konversioon kasutuskogemuse alast pädevust, teadmisi ja oskusi väga heaks ning julgen ettevõtet ka teistele soovitada.

Minu meelest super hästi tehtud koduleht ning kampaania tulemused! Suur tänu, et meiega kenasti kaasa mõtlete ja südamega asju teete, teist on nii palju abi olnud!