Konversioonide mõõtmise süsteemi seadistamine
Kui sinu eesmärk on hakata turundus mõõtma, siis oled õiges kohas.
llma selgete ja täpsete mõõdikuteta on e-äri nagu laevareis ilma kaardita. Aitame selgitada välja sinu äri jaoks kõige olulisemad mõõdikud ning ühendada korrektselt omavahel erinevad platvormid nagu koduleht, Google Analytics, Google Tag Manager, Meta, CRM jm, et Google Analytics 4 jookseks sisse vajalik ja korrektne info. Anname selged juhised, mida ja kuidas mõõta.
Lisaks aitame õigesti seadistada sinu kodulehe küpsiseriba, et consent mode töötaks vastavalt reeglitele.
Võimalikud tööd:
- Google Analytics 4 konto seadistamine ja/või konversioonide seadistamine
- Kodulehe või e-poe ühendamine Google Analyticsiga
- Google Tag Manageri seadistamine
- Google Ads´i konversioonide importimine (kas Analyticsist või Tag Managerist)
- Keerulisemate konversioonide seadistamine Google Tag Manageris
- Süsteemide töö kontroll
- Juhised konversioonide mõõtmiseks
Saad vastused küsimustele:
- mida tähendab konversioon?
- mida mõõta? Milliseid konversioone on mõistlik seadisada?
- kus keskkonnas ja kui tihti konversioone jälgida võiks?
- kuidas kasutada Google Analytics 4? Kas seda on üldse vaja?
- milline roll on Tag Manageril?
- miks on vaja Google Ads´i konversioonid importida?
VÕIMALIKUD LISATEENUSED
Kodulehe ja e-poe veebiarendustööd
Pakume ka e-poe ning kodulehe arendusteenuseid ja hooldust. Meile tuttavad e-poe ja kodulehe platvormid on WooCommerce/Wordpress, Shopify, Magento, Drupal ja headless lahendused.