Kas sinu veebileht ei too piisavalt oste või uusi kliente? Kasutajakogemuse (UX) audit aitab tuvastada veebilehel või e-poes esinevad takistused ja loob tegevuskava lehe kasutuskogemuse parandamiseks, mis aitab tõsta e-äri müüke.
UX-audit toimib nagu detektiiv, tuues välja lehe peidetud probleemid, mida ise võib-olla ei märka. Need võivad olla näiteks segadusttekitav navigatsiooniriba, võõras sõnakasutus, kohmakas kassaprotsess, lehe mittekohandumine mobiilis jpm.
Kui jätad veebilehe kasutuskogemuse juhuse hooleks, kahjustab see Sinu äri.
Mike Gualtieri, seenior analüütik, Forrester Research
Kasutuskogemuse audit ja parendustööd aitavad:
01.
Suurendada tehingute (ostude, liitumiste, kontaktivõttude jm) arvu ja hoida kliente
UX-audit aitab tuvastada probleemid, mis takistavad kasutajatel veebisaidil soovitud toiminguid lõpuni sooritamast. Auditiga leiame need kohad üles ning aitame korda teha.
02.
Parandada veebikülastajate rahulolu ja brändilojaalsust
Kui kasutajad saavad sinu veebilehel mugavalt ja kiiresti navigeerida, leida kiirelt vajalikku teavet ja intuitiivselt ülesandeid täita, on neil suurem tõenäosus saada positiivne kogemus. See võib viia kliendirahulolu ja brändilojaliteedi kasvuni, soodustades kordusmüüki ja positiivset suusõnalist turundust.