Google Analytics ja Search Console statistika tõlgendamine
Oskusliku analüüsi korral võib Google Analyticsist ja Google Search Console´st välja lugeda äriliselt ja turunduslikult väga kasulikku infot, mis aitab suurendada toote või teenuse müüke. Tihti võib aga olla nõnda, et selleks pole kas aega, oskusi või tahtmist.
Google Analyticsist ja Search Console´st on võimalik lugeda välja näiteks järgmist infot:
- märksõnad, millega kuu lõikes jõudsid kasutajad Sinu lehele kõige enam, ehk millised sõnad toimivad hetkel Sinu äri jaoks kõige paremini ja millised vajavad “abi” ehk millistega tahaks paremal positsioonil ilmuda
- veebilehe liikluse muutus läbi aegade kanalite lõikes
- lehe näitamiste ja klikkide arv Googles kuu lõikes ja läbi aja
- ostukorvi hülgamise määr: võrdleme seda valdkonna keskmisega ning hindame, kas peaks midagi ette võtma või mitte
- keskmise ostu suurus: kui see on liiga madal, saab ette võtta teatud tegevusi, et ostukorvi väärtust suurendada
- konversiooni- ehk ostmismäär: võrdleme seda valdkonna keskmisega, et hinnata, kas see on probleemne või mitte
- sihtgrupi profiil: vanus, sugu, huvid, et teaksid edaspidi reklaami täpsemalt suunata
- jpm kasulikku
Saame sind aidata:
02.
Google Analytics statistika "tõlkimine" arusaadavasse ja äriliselt kasulikku vormi
03.
Google Search Console statistika analüüs, "tõlkimine" arusaadavasse vormi ja edasised soovitused
04.