E-äri ei too oodatud tulemusi?
Saa teada oma e-äri kitsaskohad ja potentsiaal läbi kodulehe või e-poe auditi
Auditist on abi siis kui sinu veebilehel:
- ei toimu teadmata põhjustel piisavalt palju soovitud tegevusi, nagu näiteks ostud, allalaadimised, listiga liitumised jt
- käib liiga vähe külastasjaid ja sa pole kindel, mis on lühim tee liikluse kasvatamiseni
- sinu leht ei ilmu Google esimeste otsitulemuste seas
Meie spetsialistid teevad sinu lehele põhjaliku auditi, mille tulemusel saad teada, mille taga sinu müügiedu peituda võib ning kuidas olukorda parandada võiksid. Kodulehe auditi käigus analüüsime lehe kasutusmugavust (UX), SEO-d, lehe atraktiivsust, arusaadavust ja loogilisust, disaini kvaliteeti, tekste, vaatame, milline oluline info on lehelt puudu jpm. Soovi korral aitame teostada parendustöid.
Kui sul on aega ja huvi, proovi ka ise oma kodulehte auditeerida. Kuidas seda teha, vaata siit.
Audit ja nõustamine on abiks:
01.
Kui soovid suurendada e-poe või kodulehe ostude-tehingute arvu ehk konversioonimäära
02.
Kui soovid parandada lehe Googles ilmumist (SEO)
03.
Turundustegevuste ja veebilehe külastatavuse mõõtmisel ja mõõtmise seadistamisel
04.
Toote või teenuse reklaamikampaaniaks enim sobivate turunduskanalite, sõnumite ja strateegiate valimisel
05.
Sisuturunduse strateegia paikapanekul - millised lood toovad päriselt müüki
06.
E-äri strateegia valimisel - eristumine, missioon, visioon, müügiargumendid
AUDITI PAKETID
Leia oma ärile sobiv auditi pakett
Baasaudit
Sobib eelkõige väikeettevõtetele.
Auditi käigus selgitame välja veebilehe või e-poe peamised kitsaskohad ja arenguvõimalused. Auditist tulenevad soovitused saadame sulle meili teel ning kui soovid, selgitame tulemusi ka videomeetingul. Paketi hind sisaldab soovi korral ka ühte meetingut.
Kuldne keskmine
Sobib keskmise suurusega ettevõtetele. Põhjaliku auditi käigus selgitame välja suurema osa veebilehe või e-poe peamistest kitsaskohtadest ning anname neile mõjuhinnangud, ehk kui palju iga kitsaskoht müüke võiks mõjutada. Auditist tulenevad soovitused saad meili teel. Hind sisaldab ühte meetingut.
Süvaaudit
Sobib keskmistele ja suurematele ettevõtetele. Auditi käigus selgitame välja kõikvõimalikud veebilehe või e-poe kitsaskohad ning anname neile mõjuhinnangud, ehk kui palju iga kitsaskoht müüke võiks mõjutada. Hind sisaldab kahte meetingut. Auditist tulenevad soovitused saad nii meili teel kui ka suuliselt koos selgitustega.
Raha tagasi garantii
Kui sa auditist midagi uut ja kasulikku teada ei saa, ning meie poolt soovitatud tööd peale teostamist olukorda paremaks ei tee, siis saad oma raha tagasi.