Konversiooni jaoks on alati hea meel teha koostööd partneritega, kellel on siht silme ees ja soov kasvada. Antud projekt pani ja paneb senini meie silmad särama.
Mida tegime? Viisime läbi valdkonna märksõnade analüüsi. Kaardistasime äriliselt olulised märksõnad ja tegime veebilehe märksõnade auditi, et vaadata kui hästi on valdkonna märksõnad veebilehel esindatud. Samuti fikseerimise Googles oluliste märksõnadega ilmumise stardipositsioonid (mitmendal otsitulemuste positsioonil mingi märksõnaga ollakse) ning orgaanilise liikluse suuruse per kuu.
Kohandasime tootekategooriate nimetused auditi tulemustest lähtuvalt ning muutsime ära tootepuu struktuuri. Lisaks uuendasime märksõnadega tootenimesid, kirjeldusi, pildinimesid ja metainfot ning tegelesime tehnilise SEO parendustöödega (lehe kiirus, indekseerimine jm).
Tegevuste tulemusena tõusis ograanilise liikluse kasv kolme kuuga 80% võrra ja tõuseb vaikselt edasi (koostöö jätkub).
Samaaegselt tegelesime ka UX-i ehk lehe kasutuskogemuse parandamisega, mille raames muutsime koos arendusmeeskonnaga ära ka lehe disaini. Tänu nendele tegevustele paranes lehe bounce rate 69% võrra ja keskmise sessiooni pikkus 70% võrra (2:27 vs 4:13).
Kupland on tegus ja nooruslik ettevõte, kes aitab tuua Kagu-Eestisse rohkem kaugtöö tegijad, vahendades Kagu-Eesti toredaid kohti ja tegijaid, kes kaugtöö tingimusi pakuvad.
Mida tegime? Viisime läbi põhjaliku lehe kasutuskogemuse ja SEO analüüsi. Tuvastasime potensiaali nii peamenüü sõnadevalikus ja arusaadavuses, pealkirjade sõnastuses, lehe kiiruses ja kasutusmugavuses mobiilis, filtreerimise asukohas, disainis ja loogikas, märksõnade valikus, lehele toodava liikluse kvaliteedis ning tekstides. Kokkuvõttes tuvastasime arenguvõimalusi nii SEO vallas, sisuturunduse mahus ja teemades, mõõtmissüsteemis kui ka lehe kasutuskogemuses.
Muutsime oma arendustiimiga lehe erinevate mobiiliekraanide jaoks kasutusmugavamaks ja paremini kohanduvaks, parandasime kaugtöökohtade filtrite asukohta ja disaini ning pakkusime välja uued ja praktilisemad filtrid. Meie SEO meeskond viis läbi märksõnade analüüsi, tuvastas valdkonnapõhised enim Googeldatud märksõnad ning optimeeris veebilehe pealkirjad, sisutekstid ja metainfo.
Lisaks seadistasime Google Analyticsis konversioonid, selleks muutsime arendaja abiga träkitavaks veebilehe kirjavormid, telefoni ja meili klikid, et klient saaks kampaaniate tulemusi mõõta. Varasemalt selge mõõtmissüsteem puudus.
Tegevuste tulemusena paranes lehe kiirus, arusaadavus, kasutusmugavus, positsioon ja klikkimismäär Googles ning lehe liikluse kvaliteet.
Limegrow on veebiarendusettevõte, kes pakub rohkemat kui lihtsalt tarkvaraarendus. Eelkõige keskendutakse läbi arendustegevuste kliendi äri kasvatamisele, olles samaaegselt proaktiivne, mis tähendab, et tehakse ja mõeldakse rohkem kui klient küsida oskab; ning lisaks ka kaalutlev, ehk ei minda esimest pähetulevat lahendust kiirustades tegema, vaid mõeldakse välja mitu lahenduskäiku ja valitakse neist kliendile parim.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli luua võimalikult praktiline sisuturunduslugu, mis on abiks e-äri omanikele e-äri kasvuteenkonnal. Lisaks oli eesmärgiks kirjutada teemavälisele inimesele arusaadavas keeles ehk mitte minna liiga tehniliseks ja keeruliseks. Samuti aidata e-äri omanikel tuvastada äri kasvupotentsiaal ja otsustada, milline võiks olla e-äris järgmine samm.
Kuna Konversioon on Limegrow partneriks, siis lugu sai loodud kahe ettevõtte seniste kogemuste baasil.
Tegevuste tulemusena sai Limegrow koduleht lisaliiklust ning 132 lugemist, mis oli kaubandus.ee portaali keskmisest kõrgem
Põrandakeskus on ettevõte, kelle poole pöördudes tullakse ka järgmisel korral tagasi. Nende tugevuseks on kliendikesksus, pikaajaline kogemus ja hea põrandate paigalduse kvaliteet. Põrandakeskuse klientide hulgas on mitmeid tuntuid ettevõtteid nagu Jahipaun, Lennusadam, Blender, Tallinna Kiirabi jpt.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli teatud märksõnadega Google otsitulemustes paremini ilmuda. Tegime kodulehele SEO auditi ning kaardistasime vajalikud tööd. Samuti viisime läbi märksõnade analüüsi ning valisime välja kliendi jaoks kõige olulisemad sõnad ja fraasid. Seejärel asusime kodulehte vastavate sõnadega optimeerima. Tekitasime uue optimeeritud tootenimede struktuuri ning asusime tootenimesid muutma; andsime soovitused toote- ja metakirjelduste loomiseks. Muutsime fotode ALT nimesid ning koolitasime klienti, kuidas tulevikus ise pilte õigesti nimetada.
Samuti tegime koostöös tarkvaraarendajaga ümber tootepuu struktuuri ja sõnastuse ning muutsime URL-id. Selleks, et vanad URL-id katki ei läheks, tegime suunamised. Lisaks muutsime lehte kiiremaks ning tegime mitmeid erinevaid tehnilisi töid, mis on paremaks Google´s ilmumiseks vajalikud.
Tulemused. Kodulehe positsiooni ja näitamiste arvu paranemine Google´s soovitud märksõnadega, mis kestab senini (projekt on endiselt vaikimisi aktiivne). Näiteks sõnaga “parkett” 6 kuuga 15ndalt positsioonilt 7ndale, sõnaga “kunstmuru” 14ndalt positsioonilt 4ndale, sõnaga “lvt põrandakate” 8ndalt 4ndale.
Oleme abiks:
E-poe konversioonimäära ja kasutuskogemuse optimeerimine
Kodulehe SEO, UX ehk kasutusmugavuse ja lehe visuaalne audit, analüüs ning soovitused. Soovi korral ja võimalusel ka parendus- ja tehnilised arendustööd.
Tulemuste mõõtmine.
E-äri ja turunduscoaching
Sa ei tea, millst sammu järgmisena e-äris astuda? Koos leiame teemad, mis kõige enam tulu tagasi toovad. Esmane lühikonsultatsioon meiega on tasuta.
Digikanalite ja -turunduse audit
SEO, sotsiaalmeediareklaamide, Google Ads reklaamide, turundusautomaatika tervise audit. Hindame toimivust, bränditunnetust, sihtgrupiga sobivust, kommunikatsiooni kvaliteeti, potentsiaali ning anname soovitused.
SEO teenus, kodulehe optimeerimine
Kodulehe SEO seisundi audit, soovitused ning soovi korral ka optimeerimistööd. Tulemuseks suurem kodulehe liiklus ja parem klikkimismäär ehk CTR.
Projektipõhine turundusjuhtimine - turundus- ja äristrateegiad
Valime teema, paneme paika eesmärgid ja ajakava, valime tegevused, teostame ja mõõdame tulemusi.
Sisuturunduse audit, strateegia ja copywriteri teenus
Googles esimotsitud valdkonna märksõnade ja fraaside väljaselgitamine. SEO-sõbralike sisuturunduslugude teemade ja strateegia soovitused.
Võta ühendust
Tasuta esmane konsultatsioon
Kirjuta info@konversioon.ee või helista ja lepime kokku kõne või kohtumise: