
Põrandakeskus on ettevõte, kelle poole pöördudes tullakse ka järgmisel korral tagasi. Nende tugevuseks on kliendikesksus, pikaajaline kogemus ja hea põrandate paigalduse kvaliteet. Põrandakeskuse klientide hulgas on mitmeid tuntuid ettevõtteid nagu Jahipaun, Lennusadam, Blender, Tallinna Kiirabi jpt.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli teatud märksõnadega Google otsitulemustes paremini ilmuda. Tegime kodulehele SEO auditi ning kaardistasime vajalikud tööd. Samuti viisime läbi märksõnade analüüsi ning valisime välja kliendi jaoks kõige olulisemad sõnad ja fraasid. Seejärel asusime kodulehte vastavate sõnadega optimeerima. Tekitasime uue optimeeritud tootenime struktuuri; andsime soovitused toote- ja metakirjelduste loomiseks. Muutsime fotode ALT nimesid ning koolitasime klienti, kuidas tulevikus ise pilte ja tooteid SEO-sõbralikult nimetada.
Samuti tegime koostöös tarkvaraarendajaga ümber tootepuu struktuuri ja sõnastuse ning muutsime URL-id (kõige suurema mõjuga tegevus). Selleks, et vanad URL-id katki ei läheks, tegime suunamised. Lisaks muutsime lehte kiiremaks ning tegime mitmeid erinevaid tehnilisi töid, mis on paremaks Google´s ilmumiseks vajalikud.
Tulemused. Kodulehe positsiooni ja näitamiste arvu paranemine Google´s soovitud märksõnadega, mis kestab senini (projekt on endiselt vaikimisi aktiivne). Näiteks sõnaga “parkett” 6 kuuga 15ndalt positsioonilt 7ndale, sõnaga “kunstmuru” 14ndalt positsioonilt 4ndale, sõnaga “lvt põrandakate” 8ndalt 4ndale.