Põhja-Eesti Transpordikeskuse (uue nimega IIL) uus kodulehe struktuur, kasutuskogemuse audit ja parandustööd, SEO
Projektis osutatud teenused: SEO teenus (märksõnade analüüs), kasutuskogemuse ja kastutusmugavuse auditid, UX ja UI disain
kupland.ee veebilehe kasutuskogemuse (UX) audit ja parandustööd, SEO optimeerimine, konversioonide mõõtmise seadistamine, turundus-coaching
Kupland on tegus ja nooruslik ettevõte, kes aitab tuua Kagu-Eestisse rohkem kaugtöö tegijad, vahendades Kagu-Eesti toredaid kohti ja tegijaid, kes kaugtöö tingimusi pakuvad.
Mida tegime, tulemused. Viisime läbi põhjaliku lehe kasutuskogemuse ja SEO analüüsi. Tuvastasime potensiaali nii peamenüü sõnadevalikus ja arusaadavuses, pealkirjade sõnastuses, lehe kiiruses ja kasutusmugavuses mobiilis, filtreerimise asukohas, disainis ja loogikas, märksõnade valikus, lehele toodava liikluse kvaliteedis ning tekstides. Kokkuvõttes tuvastasime arenguvõimalusi nii SEO vallas, sisuturunduse mahus ja teemades, mõõtmissüsteemis kui ka lehe kasutuskogemuses.
Muutsime oma arendustiimiga lehe erinevate mobiiliekraanide jaoks kasutusmugavamaks ja paremini kohanduvaks, parandasime kaugtöökohtade filtrite asukohta ja disaini ning pakkusime välja uued ja praktilisemad filtrid. Meie SEO meeskond viis läbi märksõnade analüüsi, tuvastas valdkonnapõhised enim Googeldatud märksõnad ning optimeeris veebilehe pealkirjad, sisutekstid ja metainfo.
Lisaks seadistasime Google Analyticsis konversioonid, selleks muutsime arendaja abiga träkitavaks veebilehe kirjavormid, telefoni ja meili klikid, et klient saaks kampaaniate tulemusi mõõta. Varasemalt selge mõõtmissüsteem puudus.
Tegevuste tulemusena paranes lehe kiirus, menüü arusaadavus, lehe kasutusmugavus, positsioon ja klikkimismäär Google´is erinevate märksõnadega, lehe liikluse kvaliteet.
SEO teenus: porandakeskus.ee kodulehe optimeerimine
Põrandakeskus on ettevõte, kelle poole pöördudes tullakse ka järgmisel korral tagasi. Nende tugevuseks on kliendikesksus, pikaajaline kogemus ja hea põrandate paigalduse kvaliteet. Põrandakeskuse klientide hulgas on mitmeid tuntuid ettevõtteid nagu Jahipaun, Lennusadam, Blender, Tallinna Kiirabi jpt.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli teatud märksõnadega Google otsitulemustes paremini ilmuda. Tegime kodulehele SEO auditi ning kaardistasime vajalikud tööd. Samuti viisime läbi märksõnade analüüsi ning valisime välja kliendi jaoks kõige olulisemad sõnad ja fraasid. Seejärel asusime kodulehte vastavate sõnadega optimeerima. Tekitasime uue optimeeritud tootenime struktuuri; andsime soovitused toote- ja metakirjelduste loomiseks. Muutsime fotode ALT nimesid ning koolitasime klienti, kuidas tulevikus ise pilte ja tooteid SEO-sõbralikult nimetada.
Samuti tegime koostöös tarkvaraarendajaga ümber tootepuu struktuuri ja sõnastuse ning muutsime URL-id (kõige suurema mõjuga tegevus). Selleks, et vanad URL-id katki ei läheks, tegime suunamised. Lisaks muutsime lehte kiiremaks ning tegime mitmeid erinevaid tehnilisi töid, mis on paremaks Google´s ilmumiseks vajalikud.
Tulemused. Kodulehe positsiooni ja näitamiste arvu paranemine Google´s soovitud märksõnadega, mis kestab senini (projekt on endiselt vaikimisi aktiivne). Näiteks sõnaga “parkett” 6 kuuga 15ndalt positsioonilt 7ndale, sõnaga “kunstmuru” 14ndalt positsioonilt 4ndale, sõnaga “lvt põrandakate” 8ndalt 4ndale.
Optimeeritud sisuturundusloo loomine kaubandus.ee portaali
Limegrow on veebiarendusettevõte, kes pakub rohkemat kui lihtsalt tarkvaraarendus. Eelkõige keskendutakse läbi arendustegevuste kliendi äri kasvatamisele, olles samaaegselt proaktiivne, mis tähendab, et tehakse ja mõeldakse rohkem kui klient küsida oskab. Ei minda esimest pähetulevat lahendust kiirustades tegema, vaid mõeldakse välja mitu lahenduskäiku ja valitakse koos kliendiga neist parim.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli luua võimalikult praktiline sisuturunduslugu, mis oleks abiks e-äri omanikele äri kasvuteenkonnal. Lisaks oli eesmärgiks kirjutada teemavälisele inimesele arusaadavas keeles ehk mitte minna liiga tehniliseks ja keeruliseks. Samuti aidata e-äri omanikel tuvastada äri kasvupotentsiaal ja otsustada, milline võiks olla e-äris järgmine samm.
Kuna Konversioon on Limegrow on koostööpartnerid, siis lugu sai loodud kahe ettevõtte seniste kogemuste baasil.
Tegevuste tulemusena sai Limegrow koduleht lisaliiklust ning 132 lugemist, mis oli kaubandus.ee portaali keskmisest kõrgem
Kodulehe kiiruse parandamine
Talentor on hinnatud rahvusvahelise taustaga personali sihtotsingu ja värbamispartner.
Google Lighthouse kodulehe kiiruse testid enne ja pärast:
- Mobiil. Performance enne: 53 (100-st). Pärast: 96.
- Desktop. Performance enne: 83. Pärast: 99.
Teenused: tarkvara arendustööd, konversioonide seadistamine.


