Limegrow SEO teenus – 2 kuuga märksõnadega TOP 3 hulka
Eesmärk:
tuua ettevõtte eestikeelne koduleht fraasidega “shopify arendus” ja “shopify e-poe arendus” TOP 5 orgaanilise otsingutulemuse hulka.
Meetodid:
- märskõnade uuring
- SEO tööd (on-page, off-page)
Tulemused:
- 2 kuu jooksul saavutati märksõnaga “shopify arendus” Google´is kolmas positsioon
- 2 kuu jooskul saavutati märksõnaga “shopify e-poe arendus” 5-6 positsioon
lastegakoos.ee digiturundus: Meta, Google Ads. Metaga 100 inimest päevas, Google Ads reklaamidega (1€ päevas) 200 inimest…
Tööd:
- Uue portaali lastegakoos.ee digiturunduse strateegia väljatöötamine
- Meta reklaamide seadistamine ja haldus
- Google Ads reklaamide seadistamine ja haldus
Eesmärk (oktoober 2025):
- Läbi Meta reklaamide tekitada piiratud eelarvega (100 eur kuus) uuele Lastega Koos Instagrami lehele jälgijaskond: 1 kuuga vähemalt 500 uut jälgijat. Suurendada lastegakoos.ee kodulehe liiklust – tuua kampaania ajal lehele vähemalt 100 inimest päevas. Mõlemad eesmärgid saavutati.
- Läbi Google Ads reklaamide tuua väga piiratud eelarvega (1 € päevas) lastegakoos.ee lehele liiklust vähemalt 200 inimest kuus – eesmärk saavutati.
lastegakoos.ee kodulehe loomine
Vaata kodulehte siit.
akviimistlus.com/.ee/.fi kodulehtede loomine
Vaata kodulehte siit.
jouludpolvamaal.ee kodulehe loomine
Vaata kodulehte siit.
onpoint.ee müügitunnelist maandumislehe loomine
Vaata maandumislehte siit.
musu.ee kodulehe loomine
Vaata kodulehte siit.
deporte.ee kodulehe loomine
Vaata kodulehte siit.
spordihooldus.ee e-poe loomine
Konversiooni jaoks on alati hea meel teha koostööd partneritega, kellel on siht silme ees ja soov kasvada. Antud projekt pani ja paneb senini meie silmad särama.
spordihooldus.ee e-poe orgaanilise liikluse kasv kolme kuuga +80%
Konversiooni jaoks on alati hea meel teha koostööd partneritega, kellel on siht silme ees ja soov kasvada. Antud projekt pani ja paneb senini meie silmad särama.
Mida tegime? Viisime läbi valdkonna märksõnade analüüsi. Kaardistasime äriliselt olulised märksõnad ja tegime veebilehe märksõnade auditi, et vaadata kui hästi on valdkonna märksõnad veebilehel esindatud. Samuti fikseerimise Googles oluliste märksõnadega ilmumise stardipositsioonid (mitmendal otsitulemuste positsioonil mingi märksõnaga ollakse) ning orgaanilise liikluse suuruse per kuu.
Kohandasime tootekategooriate nimetused auditi tulemustest lähtuvalt ning muutsime ära tootepuu struktuuri. Lisaks uuendasime märksõnadega tootenimesid, kirjeldusi, pildinimesid ja metainfot ning tegelesime tehnilise SEO parendustöödega (lehe kiirus, indekseerimine jm).
Tegevuste tulemusena tõusis ograanilise liikluse kasv kolme kuuga 80% võrra ja tõuseb vaikselt edasi.
Samaaegselt tegelesime ka UX-i ehk lehe kasutuskogemuse parandamisega, mille raames muutsime koos arendusmeeskonnaga ära ka lehe disaini. Tänu nendele tegevustele paranes lehe bounce rate 69% võrra ja keskmise sessiooni pikkus 70% võrra (2:27 vs 4:13).








