Veebi- ja turundusteenused
Konversioonimäära optimeerimine
Leiame sinu lehel üles võimalused, kuidas konversioonimäära kasvatada. Kodulehe SEO, UX ehk kasutusmugavuse ja lehe visuaalne audit, analüüs ning soovitused. Soovi korral ja võimalusel ka parendus- ja tehnilised arendustööd.
Tulemuste mõõtmine.
Turundus-coaching ehk personaalne turunduskoolitus
Sa ei tea, millist sammu digiturunduses järgmiseks astuda või kuidas midagi täpsemalt teha nii, et see toimiks? Koos leiame teemad, mis kõige enam tulu tagasi toovad. Esmane konsultatsioon on tasuta.
Google Ads reklaamid
Aitame seadistada Google Ads konto ja kampaaniad vastavalt sinu sisendile. Soovi korral vaatame üle juba loodud kampaaniad ja reklaamid ning anname soovitused. Jagame igakuist tagasisidet, sh uued ärivõimalused, küsime edasiviivaid küsimusi ning tunneme huvi reaalsete müügitulemuste vastu.

SEO teenus ehk kodulehe optimeerimine
Kodulehe SEO seisundi audit, soovitused ning soovi korral ka optimeerimistööd. Tulemuseks suurem kodulehe liiklus ja parem klikkimismäär ehk CTR.
E-äri ja kodulehe 360 audit
Meie spetsialistid teevad sinu lehele põhjaliku auditi, mille tulemusel saad teada, mille taga sinu müügiedu peituda võib ning kuidas olukorda parandada võiksid.
Kasutuskogemuse audit
Auditit teostab 3 erinevat spetsialisti: turundus- ja müügispetsialist, veebidisainer (UX ja UI disainer), tarkvara(veebi)arendaja. Auditi tulemusena saad detailse raporti soovituslikest töödest koos mõjuhinnanguga müükidele. See võimaldab sul soovi korral valida välja vaid kõige suurema mõjuga tööd.
Lisateenused
E-poe ja kodulehe loomine: arendustööd, arenduspartneriks olemine, arendusalane nõu
Aitame koos heade partneritega WordPressi (WooCommerce), Shopify ja teiste tuntud platvormide kodulehtede ja e-äri loomise ning arendustööde- ja parimate tehnilise lahenduste leidmisega. Lisaks ka keerukama tarkvara arendustöödega.
Google Analytics 4, Tag Manageri, Search Console, Meta ning Google Ads seadistamine
Tegemist on seadistustega, mida iga e-pood või suurem koduleht peaks omama, et teha toimivat digireklaami, mõõta selle tulemusi ning teha analüütika alusel ärilisi või turunduslikke otsuseid. Google Analyticsi eventide loomine, Facebook Pixli seadistamine, Facebook eventid.
Turundusautomaatika seadistamine
Turundusautomaatika loogikate väljatöötamine ja testimine. Omame kogemust nii Klaviyo kui ka Smaily platvormidega.
Sisuturundus ja copywriting
Koos heade partneritega aitame luua tulemusi toovaid sisuturunduslugusid.