Kas sinu veebileht ei too piisavalt oste või uusi kliente?
Forrester Research uuring tõestab, et hästi läbimõeldud ja sujuv kasutajakogemus (UX) võib suurendada müüki kuni 400%.
Kasutajakogemuse (UX) audit aitab tuvastada veebilehel või e-poes esinevad takistused ja loob tegevuskava lehe kasutuskogemuse parandamiseks, mis aitab tõsta e-äri müüke või parandada kodulehe toimivust.

Kasutuskogemuse audit ja parendustööd aitavad:
01.
Suurendada tehingute ehk ostude, liitumiste, kontaktivõttude arvu
UX-audit aitab tuvastada probleemid, mis ei toeta või mis takistavad kasutajatel veebisaidil soovitud toiminguid lõpuni sooritamast. Auditiga leiame need kohad üles ning aitame korda teha.
02.
Parandada veebikülastajate rahulolu ja brändilojaalsust
Kui kasutajad saavad sinu veebilehel mugavalt ja kiiresti navigeerida, leida kiirelt vajalikku teavet ja intuitiivselt ülesandeid täita, on neil suurem tõenäosus saada positiivne kogemus. See viib kliendi rahulolu ja brändilojaalsuse kasvuni, soodustades kordusmüüki.
Mida audit endast kujutab?
UX-audit toimib nagu detektiiv, tuues välja lehe peidetud probleemid, mida ise võib-olla ei märka. Probleeme võib olla väga erinevaid. Need võivad olla näiteks segadust tekitav navigatsiooniriba, võõras sõnakasutus, kohmakas kassaprotsess, lehe halb kohandumine mobiilis jpm.
Auditit teostab 3 erinevat spetsialisti: turundus- ja müügispetsialist, veebidisainer (UX ja UI disainer), tarkvara(veebi)arendaja.
Auditi hind sõltub lehe keerukusest ja mahust.
Raha tagasi garantii
Kui sa auditist midagi uut ja kasulikku teada ei saa, siis saad oma raha tagasi küsida.
Klientide tagasiside:

Hindan ettevõtte Konversioon kasutuskogemuse alast pädevust, teadmisi ja oskusi väga heaks ning julgen ettevõtet ka teistele soovitada.

Minu meelest super hästi tehtud koduleht ning kampaania tulemused! Suur tänu, et meiega kenasti kaasa mõtlete ja südamega asju teete, teist on nii palju abi olnud!