Analytics või Pixel pole õigesti seadistatud? Andmete lugemine on kohmakas ja võtab liiga palju aega? "Consent mode" ei tööta nii nagu peab?
Ilma selgete ja täpsete mõõdikuteta on e-äri nagu laevareis ilma kaardita. Aitame selgitada välja sinu äri jaoks kõige olulisemad mõõdikud ning ühendada korrektselt omavahel erinevad platvormid nagu koduleht, Google Analytics, Google Tag Manager, Meta, CRM jm, et Google Analytics 4 jookseks sisse vajalik ja korrektne info. Anname selged juhised, mida ja kuidas mõõta.
Lisaks aitame õigesti seadistada sinu kodulehe küpsiseriba, et consent mode töötaks vastavalt reeglitele. See tähendab seda, et kui kasutaja nõustub küpsistega, siis võib analüütika kasutajat träkkida. Kui aga kasutaja küpsistega ei nõustu, siis sinu analüütika kasutaja teekonda sinu kodulehel jälgida ei tohi.
Soovi korral toome kõik mõõdikud ehk KPI-d kokku ühte keskkonda kokku, et sa ei peaks raiskama oma aega erinevatest kanalitest info otsimisele.
Andmed on väärtuslikud alles siis, kui neid õige ajavahemiku tagant jälgida ja nende põhjal teisiti tegutseda. Aitame sul andmetest aru saada ja anname suunad, kuhu poole vaadata kui mõni mõõdik pole selline nagu tahaks.

Saame sind aidata:
01.
Mõõdikute ehk KPI-de paikapanek
Turunduse mõõdikuid on väga erinevaid. Kõike mõõta pole mõistlik. Millised mõõdikuid tasub jälgida, milliseid mitte. Aitame selgitada välja, millised mõõdikud on sinu äri jaoks kõige olulisemad.
02.
Turunduse mõõtmise, sh Google Analytics seaditamine
Ühendame sinu veebilehe, Meta ja Google Ads konto Google Analytics 4-ga. Seadistame läbi Google Tag Manageri vajalikud goal´id ja event´id ja seame üles Search Console´i. Hoolitseme selle eest, et kõik töötaks automaatselt ja veatult.
03.
UUS! KPI-de ja turundusstatistika toomine ühte vaatesse
Toome kõik sinu äri jaoks olulised mõõdikud kokku ühte vaatesse. See aitab hoida kokku sinu aega, mis kuluks mõõdikute vaatamisele erinevates platvormides. Lisaks muudab see mõõtmise selgemaks ja tulemuslikumaks.
04.
Küpsiseriba/"Consent Mode" seadistamine
Aitame seadistada sinu kodulehe küpsiseriba nii, et consent mode töötaks vastavalt reeglitele. See tähendab seda, et kui kasutaja nõustub küpsistega, siis võib analüütika kasutajat träkkida. Kui kasutaja küpsistega ei nõustu, siis analüütikaprogramm kasutaja teekonda kodulehel jälgida ei tohi.
Google Analyticsist ja Google Search Console´st on võimalik välja lugeda infot, mis aitab suurendada toote või teenuse müüke
- märksõnad, millega kuu lõikes jõudsid kasutajad Sinu lehele kõige enam, ehk millised sõnad toimivad hetkel Sinu äri jaoks kõige paremini ja millised vajavad “abi” ehk millistega tahaks paremal positsioonil ilmuda
- veebilehe liikluse muutus läbi aegade kanalite lõikes
- lehe näitamiste ja klikkide arv Googles kuu lõikes ja läbi aja
- ostukorvi hülgamise määr: võrdleme seda valdkonna keskmisega ning hindame, kas peaks midagi ette võtma või mitte
- keskmise ostu suurus: kui see on liiga madal, saab ette võtta teatud tegevusi, et ostukorvi väärtust suurendada
- konversiooni- ehk ostmismäär: võrdleme seda valdkonna keskmisega, et hinnata, kas see on probleemne või mitte
- sihtgrupi profiil: vanus, sugu, huvid, et teaksid edaspidi reklaami täpsemalt suunata
- jpm kasulikku