Konversiooni jaoks on alati hea meel teha koostööd partneritega, kellel on siht silme ees ja soov kasvada. Antud projekt pani ja paneb senini meie silmad särama.
Mida tegime? Viisime läbi valdkonna märksõnade analüüsi. Kaardistasime äriliselt olulised märksõnad ja tegime veebilehe märksõnade auditi, et vaadata kui hästi on valdkonna märksõnad veebilehel esindatud. Samuti fikseerimise Googles oluliste märksõnadega ilmumise stardipositsioonid (mitmendal otsitulemuste positsioonil mingi märksõnaga ollakse) ning orgaanilise liikluse suuruse per kuu.
Kohandasime tootekategooriate nimetused auditi tulemustest lähtuvalt ning muutsime ära tootepuu struktuuri. Lisaks uuendasime märksõnadega tootenimesid, kirjeldusi, pildinimesid ja metainfot ning tegelesime tehnilise SEO parendustöödega (lehe kiirus, indekseerimine jm).
Tegevuste tulemusena tõusis ograanilise liikluse kasv kolme kuuga 80% võrra ja tõuseb vaikselt edasi.
Samaaegselt tegelesime ka UX-i ehk lehe kasutuskogemuse parandamisega, mille raames muutsime koos arendusmeeskonnaga ära ka lehe disaini. Tänu nendele tegevustele paranes lehe bounce rate 69% võrra ja keskmise sessiooni pikkus 70% võrra (2:27 vs 4:13).
Põhja-Eesti Transpordikeskuse kodulehtede disainiloogika ühtlustamine, ülamenüü kasutajakesksemaks muutmine, märksõnade analüüs, kasutuskogemuse parandamine, uus kodulehe struktuur





Põhja-Eesti Transpordikeskus on ettevõte, kes korraldab Harju, Ralpa, Lääne ja Lääne-Viru maakondades ühistransporti. Ettevõtte eesmärgiks on tõsta ühistransporditeenuste kvaliteeti ja tagada maakonna elanikele soodsamad veoteenused. Ettevõtte logo võib kohata Harjumaal ringi vuravatel sinistel bussidel.
Kliendi eesmärk. Kliendi soov oli ühtlustada kahe portaali, www.ytkpohja.ee ja ytkpohja.pilet.ee, ülamenüü, et kasutaja saaks mõlemal lehel sama kasutuskogemuse ja tunnetaks, et kaks erinevat lehekülge (mis olid esialgu erinevate ülamenüüdega) on üks terviklik portaal. Lisaks soovis klient muuta ülamenüü lihtsamaks, loogilisemaks ja kasutajakesksemaks, parandada kodulehe (nii esilehe kui ka sisulehekülgede) kasutuskogemust ja kasutusmugavust.
Mida tegime, tulemused. Analüüsisime kahe olemasoleva lehe kasutajate käitumist ning selgitasime välja seniste kasutajate poolt kõige enim külastatumad lehed ja populaarseimad tegevused. Antud info oli aluseks uue ülamenüü ning sisu prioriteetide loomisel, tagamaks, et oluline sisu kaotsi ei lähe.
Lisaks analüüsisime piletiostu ja bussisõidu planeerimise valdkonnaga seonduvaid Google´is enimotsitud märksõnu, et selgitada välja, milline info inimesi antud valdkonnas kõige enam huvitab. Märksõnade analüüsist selgus kasutamata potentsiaal ehk info, mida inimesed otsivad, aga mis praeguselt lehelt puudu on. Lisaks võtsime enimotsitud märksõnad arvesse uue menüü ja sisulehekülgede loomisel (optimeerimine). Koostasime uue ülamenüü loogika, sh dropdown menüüd, tegime uue esilehe ja enamik olulisemate sisulehekülgede ülesehitused.
Teenused: SEO teenus (märksõnade analüüs), kasutuskogemuse ja kastutusmugavuse auditid, UX ja UI disain
Kupland on tegus ja nooruslik ettevõte, kes aitab tuua Kagu-Eestisse rohkem kaugtöö tegijad, vahendades Kagu-Eesti toredaid kohti ja tegijaid, kes kaugtöö tingimusi pakuvad.
Mida tegime, tulemused. Viisime läbi põhjaliku lehe kasutuskogemuse ja SEO analüüsi. Tuvastasime potensiaali nii peamenüü sõnadevalikus ja arusaadavuses, pealkirjade sõnastuses, lehe kiiruses ja kasutusmugavuses mobiilis, filtreerimise asukohas, disainis ja loogikas, märksõnade valikus, lehele toodava liikluse kvaliteedis ning tekstides. Kokkuvõttes tuvastasime arenguvõimalusi nii SEO vallas, sisuturunduse mahus ja teemades, mõõtmissüsteemis kui ka lehe kasutuskogemuses.
Muutsime oma arendustiimiga lehe erinevate mobiiliekraanide jaoks kasutusmugavamaks ja paremini kohanduvaks, parandasime kaugtöökohtade filtrite asukohta ja disaini ning pakkusime välja uued ja praktilisemad filtrid. Meie SEO meeskond viis läbi märksõnade analüüsi, tuvastas valdkonnapõhised enim Googeldatud märksõnad ning optimeeris veebilehe pealkirjad, sisutekstid ja metainfo.
Lisaks seadistasime Google Analyticsis konversioonid, selleks muutsime arendaja abiga träkitavaks veebilehe kirjavormid, telefoni ja meili klikid, et klient saaks kampaaniate tulemusi mõõta. Varasemalt selge mõõtmissüsteem puudus.
Tegevuste tulemusena paranes lehe kiirus, menüü arusaadavus, lehe kasutusmugavus, positsioon ja klikkimismäär Google´is erinevate märksõnadega, lehe liikluse kvaliteet.
Põrandakeskus on ettevõte, kelle poole pöördudes tullakse ka järgmisel korral tagasi. Nende tugevuseks on kliendikesksus, pikaajaline kogemus ja hea põrandate paigalduse kvaliteet. Põrandakeskuse klientide hulgas on mitmeid tuntuid ettevõtteid nagu Jahipaun, Lennusadam, Blender, Tallinna Kiirabi jpt.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli teatud märksõnadega Google otsitulemustes paremini ilmuda. Tegime kodulehele SEO auditi ning kaardistasime vajalikud tööd. Samuti viisime läbi märksõnade analüüsi ning valisime välja kliendi jaoks kõige olulisemad sõnad ja fraasid. Seejärel asusime kodulehte vastavate sõnadega optimeerima. Tekitasime uue optimeeritud tootenime struktuuri; andsime soovitused toote- ja metakirjelduste loomiseks. Muutsime fotode ALT nimesid ning koolitasime klienti, kuidas tulevikus ise pilte ja tooteid SEO-sõbralikult nimetada.
Samuti tegime koostöös tarkvaraarendajaga ümber tootepuu struktuuri ja sõnastuse ning muutsime URL-id (kõige suurema mõjuga tegevus). Selleks, et vanad URL-id katki ei läheks, tegime suunamised. Lisaks muutsime lehte kiiremaks ning tegime mitmeid erinevaid tehnilisi töid, mis on paremaks Google´s ilmumiseks vajalikud.
Tulemused. Kodulehe positsiooni ja näitamiste arvu paranemine Google´s soovitud märksõnadega, mis kestab senini (projekt on endiselt vaikimisi aktiivne). Näiteks sõnaga “parkett” 6 kuuga 15ndalt positsioonilt 7ndale, sõnaga “kunstmuru” 14ndalt positsioonilt 4ndale, sõnaga “lvt põrandakate” 8ndalt 4ndale.
Teenused: SEO audit, kodulehe sisu optimeerimine ning tehnilised SEO parendustööd, juhised kliendile
Limegrow on veebiarendusettevõte, kes pakub rohkemat kui lihtsalt tarkvaraarendus. Eelkõige keskendutakse läbi arendustegevuste kliendi äri kasvatamisele, olles samaaegselt proaktiivne, mis tähendab, et tehakse ja mõeldakse rohkem kui klient küsida oskab. Ei minda esimest pähetulevat lahendust kiirustades tegema, vaid mõeldakse välja mitu lahenduskäiku ja valitakse koos kliendiga neist parim.
Mida tegime? Kliendi sooviks oli luua võimalikult praktiline sisuturunduslugu, mis oleks abiks e-äri omanikele äri kasvuteenkonnal. Lisaks oli eesmärgiks kirjutada teemavälisele inimesele arusaadavas keeles ehk mitte minna liiga tehniliseks ja keeruliseks. Samuti aidata e-äri omanikel tuvastada äri kasvupotentsiaal ja otsustada, milline võiks olla e-äris järgmine samm.
Kuna Konversioon on Limegrow on koostööpartnerid, siis lugu sai loodud kahe ettevõtte seniste kogemuste baasil.
Tegevuste tulemusena sai Limegrow koduleht lisaliiklust ning 132 lugemist, mis oli kaubandus.ee portaali keskmisest kõrgem
Jaga meiega oma väljakutset
Tasuta esmane konsultatsioon
Kirjuta info@konversioon.ee või helista ja lepime kokku kõne või kohtumise: